RESPONSABLE GESTIÓ DE COMPRES
ASSOCIACIÓ ALBA
24/12/2025
A l’Associació Alba acompanyem a les persones a fer realitat els seus projectes de vida i fem créixer oportunitats al territori. Som un equip compromès amb la inclusió, el benestar i la igualtat d’oportunitats. Si t’apassiona la comunicació, les xarxes socials, el vídeo i el disseny, i vols posar el teu talent al servei de les persones, aquesta és la teva oportunitat.
ÀREA : Serveis Comuns
Que faràs:
- Diagnosi i definició del protocol compres de l’entitat.
- Coordinació en processos de la gestió de compres.
- Homologació de proveïdors.
- Impuls mòdul de compres del ERP.
- Implantació procés compres.
- Manteniment i actualització de la base de dades de proveïdors.
Què ens agradaia de tu:
- Formació requerida: Grau en ADE, CFGS administració i finances, CFGS transport i logística.
- Requisits del perfil
- Capacitat d ́organització i planificació
- Bones habilitats comunicatives i comercials
- Proactivitat i ganes d ́aprendre
- Bon nivell d’expressió escrita en català i castellà
- Coneixements alts d’ofimàtica ( bon domini del Excel)
- Polivalent
- Implicació i treball en equip
- Requisits de l ́oferta
- Ser menor de 30 anys.
- Estar registrades al Fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
- Estar inscrites com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO) al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya
- Acreditar la possessió d'un títol universitari o d'un títol de grau mitjà o superior, especialista, màster professional o certificat del sistema de formació professional, un títol equivalent d'ensenyaments artístics o esportius del sistema educatiu, ( finalitzat dins dels 3 anys o dels 5 si es concerta amb una persona amb discapacitat).
Què t'oferim?
- DATA D'INCORPORACIÓ: Gener 2026.
- JORNADA LABORAL: 40/h setmanals amb flexibilitat horaria.
- CATEGORIA SALARI: Grup 3 - 22.400€ anuals bruts.
Per més informació podeu contactar: Esther Farreny Torne [email protected]
