RESPONSABLE GESTIÓ ECONÒMICA FINANCERA
ASSOCIACIÓ ALBA
12/12/2025
Busquem una persona amb empenta per sumar al nostre equip.
Busquem una persona per donar suport i orientació als equips en la gestió dels recursos, el seguiment pressupostari i l’anàlisi econòmica, tot aportant eines i criteri per fer una bona gestió econòmica financera des dels valors socials de l’organització. Des d’un rol transversal i de suport, ajudarà a traduir els números en informació útil i entenedora, col·laborant amb els diferents equips per fer créixer projectes amb impacte social i ben arrelats al territori.
Àrea: Àrea serveis comuns – Àrea de gestió econòmica
Incorporació: 15 de gener de 2026
Data límit candidatures: 20 de desembre de 2025
Què faràs?
- Participació activa en l’estratègia de sostenibilitat econòmica de l’entitat, aportant una visió global, innovadora i eficient.
- Seguiment periòdic d’indicadors econòmics i financers dels serveis i projectes.
- Anàlisi, implementació i millora contínua de les eines de gestió econòmica.
- Estudi i revisió dels processos interns.
- Elaboració, seguiment i control del pressupost anual de l'entitat
- Supervisió de l’execució pressupostària, identificant desviacions i proposant mesures correctores quan calgui.
- Anàlisi econòmica i financera dels diferents serveis i línies d’activitat per orientar la presa de decisions.
- Elaboració d’informes econòmics i financers per als òrgans de govern, auditories, convocatòries de subvencions i memòries.
- Definició i revisió de tarifes i preus de serveis, així com elaboració de propostes econòmiques per a projectes.
- Detecció i implementació de millores en els processos interns de gestió econòmica i administrativa.
- Coordinació en processos claus com la facturació, la gestió de compres i l’ús de CRM/ERP
Què ens agradaria de tu?
Formació requerida:
- Formació de grau superior o universitària en gestió econòmica i financera.
Requisits del perfil :
- Experiència en funcions de gestió econòmica, preferiblement en entitats socials, cooperatives o administració pública.
- Domini d’eines ofimàtiques i de gestió econòmica (Excel avançat, programes de comptabilitat, ERP, CRM…).
- Capacitat d’anàlisi, organització i planificació orientada al suport als equips.
- Habilitats pertreballar de manera col·laborativa amb equips diversos, des d’un rol d’acompanyament i suport, fomentant la comprensió i la corresponsabilitat econòmica dels serveis.
- Capacitat de comunicació clara i pedagògica, adaptada a diferents perfils professionals.
- Capacitat de lideratge.
- Autonomia i iniciativa per proposar millores, tot respectant l’autonomia dels
- Serveis i la presa de decisions compartida.
- Capacitat d’alinearles decisions econòmiques amb els objectius estratègics de l’entitat.
- Competència peridentificar oportunitats de creixement i riscos mitjançant una perspectiva estratègica global
- Compromís amb els valors socials de l’entitat i amb una gestió econòmica orientada a l’impacte social.
Què t'oferim:
DATA D'INCORPORACIÓ: A partir del 15 de gener de 2026
JORNADA LABORAL: 40h/setmanals – 1.704h/any - Flexibilitat laboral
CATEGORIA SALARI: Grup 01. a valorar en funció del perfil.
Envia'ns el teu currículum (indica a observacions el nom de l'oferta : Responsable Gestió Econòmica Financera)
Per més informació podeu contactar: Núria Castellà Planes [email protected]
Termini acceptació candidatures: 20 de desembre de 2025 "Si creus en una societat més justa i inclusiva,
vine a posar la teva empenta al servei de les persones.
Juntes teixirem el futur que volem."
Busquem una persona per donar suport i orientació als equips en la gestió dels recursos, el seguiment pressupostari i l’anàlisi econòmica, tot aportant eines i criteri per fer una bona gestió econòmica financera des dels valors socials de l’organització. Des d’un rol transversal i de suport, ajudarà a traduir els números en informació útil i entenedora, col·laborant amb els diferents equips per fer créixer projectes amb impacte social i ben arrelats al territori.
Àrea: Àrea serveis comuns – Àrea de gestió econòmica
Incorporació: 15 de gener de 2026
Data límit candidatures: 20 de desembre de 2025
Què faràs?
- Participació activa en l’estratègia de sostenibilitat econòmica de l’entitat, aportant una visió global, innovadora i eficient.
- Seguiment periòdic d’indicadors econòmics i financers dels serveis i projectes.
- Anàlisi, implementació i millora contínua de les eines de gestió econòmica.
- Estudi i revisió dels processos interns.
- Elaboració, seguiment i control del pressupost anual de l'entitat
- Supervisió de l’execució pressupostària, identificant desviacions i proposant mesures correctores quan calgui.
- Anàlisi econòmica i financera dels diferents serveis i línies d’activitat per orientar la presa de decisions.
- Elaboració d’informes econòmics i financers per als òrgans de govern, auditories, convocatòries de subvencions i memòries.
- Definició i revisió de tarifes i preus de serveis, així com elaboració de propostes econòmiques per a projectes.
- Detecció i implementació de millores en els processos interns de gestió econòmica i administrativa.
- Coordinació en processos claus com la facturació, la gestió de compres i l’ús de CRM/ERP
Què ens agradaria de tu?
Formació requerida:
- Formació de grau superior o universitària en gestió econòmica i financera.
Requisits del perfil :
- Experiència en funcions de gestió econòmica, preferiblement en entitats socials, cooperatives o administració pública.
- Domini d’eines ofimàtiques i de gestió econòmica (Excel avançat, programes de comptabilitat, ERP, CRM…).
- Capacitat d’anàlisi, organització i planificació orientada al suport als equips.
- Habilitats pertreballar de manera col·laborativa amb equips diversos, des d’un rol d’acompanyament i suport, fomentant la comprensió i la corresponsabilitat econòmica dels serveis.
- Capacitat de comunicació clara i pedagògica, adaptada a diferents perfils professionals.
- Capacitat de lideratge.
- Autonomia i iniciativa per proposar millores, tot respectant l’autonomia dels
- Serveis i la presa de decisions compartida.
- Capacitat d’alinearles decisions econòmiques amb els objectius estratègics de l’entitat.
- Competència peridentificar oportunitats de creixement i riscos mitjançant una perspectiva estratègica global
- Compromís amb els valors socials de l’entitat i amb una gestió econòmica orientada a l’impacte social.
Què t'oferim:
DATA D'INCORPORACIÓ: A partir del 15 de gener de 2026
JORNADA LABORAL: 40h/setmanals – 1.704h/any - Flexibilitat laboral
CATEGORIA SALARI: Grup 01. a valorar en funció del perfil.
Envia'ns el teu currículum (indica a observacions el nom de l'oferta : Responsable Gestió Econòmica Financera)
Per més informació podeu contactar: Núria Castellà Planes [email protected]
Termini acceptació candidatures: 20 de desembre de 2025 "Si creus en una societat més justa i inclusiva,
vine a posar la teva empenta al servei de les persones.
Juntes teixirem el futur que volem."
