GESTIÓ DEL SERVEI D'AJUDA A DOMICILI

ASSOCIACIÓ ALBA

16/09/2025

BREU DESCRIPCIÓ DE L’ENTITAT:

L'Associació Alba acompanyem a les persones a fer realitat els seus projectes de vida i fem créixer oportunitats al territori. Som un equip compromès amb la inlcusió, el benestar i la igualtat d'oportunitats. Si vols posar el teu talent als ervei de les persones, aquesta es la teva oportunitat.

Àrea: Projectes de Vida - Servei d'atenció Domiciliària

Ubicació: Tàrrega, principalment, però amb capacitat de moure's segons necessitats del servei.

Incorporació: 1 d'octubre o el més aviat possible.

Data limit candidatures: 24 de setembre 2025.

Funció principal : Gestionar, coordinar i supervisar el Servei d'Ajuda a Domicili, garantint-ne la qualitat, l'eficiència i l'adaptació a les necessitats de les persones usuàries, en coherència amb els valors de l'entitat. 

Què faràs?
• Gestionaràs el pressupost i el seguiment econòmic del servei.
• Planificaràs i organitzaràs els calendaris del personal.
• Coordinaràs les substitucions per baixes, vacances o incidències.
• Donaràs resposta a incidències i urgències del servei.
• Definiràs i milloraràs processos de treball per fer més eficient el servei.
• Faràs el seguiment i supervisió de l’equip d’atenció directa.

Què ens agradaria de tu?
• Que tinguis capacitat organitzativa i planificadora.
• Que sàpigues gestionar equips amb lideratge proper i motivador.
• Que siguis resolutiu/va davant d’imprevistos, incidències i urgències.
• Que tinguis coneixements de gestió econòmica bàsica i eines digitals.
• Que mostris habilitats comunicatives i empatia amb persones i famílies.
• Que siguis una persona responsable, compromesa i amb sensibilitat social.
• Que t’identifiquis amb els valors de la diversitat, la igualtat i la inclusió.

Què t'oferim?
• Jornada completa (40h/setmanals) amb flexibilitat horària.

• Salari segons categoria B– Coordinació de serveis (entre 23.800 i 24.500 € bruts anuals).
• Formar part d’un equip compromès i amb empenta, que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones.
• Possibilitat de participar en formacions, especialitzar-te en àrees de gestió i créixer professionalment.
• Treballar en projectes amb sentit i impacte social, en un entorn properi comunitari.

Requisits
• Formació en la gestió de l’àmbit social, sanitari o administratiu.

• Experiència prèvia en gestió de serveis
• Coneixements bàsics d’eines informàtiques.
• Capacitat d’organització i planificació.
• Bona comunicació i tracte amb persones.


Com unir-te a nosaltres?  Envia'ns el teu currículum (Indica a Observacions el nom de l'oferta : Gestió del Servei d'ajuda a domicili)
Contacte: Eli Visa
 [email protected]